TWORZENIE STRON INTERNETOWYCH TO NASZA CODZIENNOŚĆ

Mówi się, że w dzisiejszym internecie, w którym stron www są niezliczone ilości znaleźć można dosłownie wszystko. Jednak jeśli brakuje tam Twojej witryny to nadal istnieje znacząca luka do zapełnienia. Wiadomo, że proces budowy stron internetowych nie jest łatwy. Gdyby tak było tworzyłby je każdy, bez względu na zawód, w którym pracuje i wykształcenie, które posiada. Projektowaniem stron www zajmują się specjaliści, a cały proces tworzenia stron internetowych przechodzi przez ręce poszczególnych działów w agencjach reklamowych (takich jak np. agencja interaktywna czy software house). Ogromnie ważne jest zatem znalezienie właściwego wykonawcy, który budową stron internetowych zajmuje się od kilku lat i może pochwalić się obszernym portfolio. Na pewno jednak należy zdać sobie sprawę z tego, że proces digitalizacji przedsiębiorstw postępuje coraz szybciej, a projektami stron www zaczynają się już coraz śmielej interesować przedstawiciele małego biznesu.

PO CO CI STRONA INTERNETOWA?

O stronach www czytają i mówią obecnie wszyscy, którzy na poważnie traktują zwiększanie grona potencjalnych Klientów, mając świadomość, że ich stworzenie to dopiero pierwszy, aczkolwiek nieunikniony krok. W kolejnym, a więc zaraz po budowie stron internetowych przychodzi kolej na zaplanowanie i stworzenie kampanii reklamowej, której celem może być:

  • zwiększenie widoczności witryny i świadomości o niej wśród użytkowników (tzw. CPM – cost per mile)
  • kliknięcie w sponsorowany link kierujący ku stronom www (CPC – cost per click)
  • uzyskanie leada, a więc danych kontaktowych do potencjalnego kupującego (CPL – cost per lead)

Najlepszą wizytówką firmy, jak i osoby prywatnej jest profesjonalna, estetyczna, czytelna i funkcjonalna strona internetowa. Spersonalizowana, dopasowana do Twoich potrzeb oraz oczekiwań Twoich odbiorców strona www skutecznie poprawia wizerunek firmy, produktu oraz marki. Wpływa na wiarygodność, wyróżnia organizację spośród konkurencji i pozwala w odpowiedni sposób promować oraz zapewniać odpowiednią sprzedaż produktów i usług.

Proces tworzenia stron internetowych w Warszawie to pisanie rozbudowanego kodu źródłowego.

RODZAJE STRON INTERNETOWYCH

W gąszczu projektowanych stron www rozróżnić można kilka typów, których nazwy są bardzo często ze sobą mylone i mieszane. Podejmujemy się tworzenia stron internetowych, wszystkich wymienionych poniżej rodzajów:

  • aplikacje webowe – najbardziej rozbudowane strony www. Zawierają znacznie szerszy zakres funkcjonalności i możliwości jakie daje w zarządzaniu system CMS (content management system) służący do wprowadzania treści.
  • strony internetowe – nazywane także stronami www są mniejsze od aplikacji webowych, ale równie często wyposażone w system CMS. Z budowaniem stron internetowych mamy do czynienia jako agencja digital od 2013 r. i wiemy jakie technologie, a także rozwiązania najlepiej sprawdzają się w określonych branżach. W tworzeniu stron internetowych stosujemy spersonalizowane podejście, w którym wszystko począwszy od grafiki, poprzez programowanie, testy i proces wdrożenia powstaje od podstaw. Tworząc strony internetowe nie korzystamy z narzędzi zewnętrznych typu wordpress czy Joomla!
  • landing page – tworzenie stron internetowych nastawionych na jakiś konkretny cel (np. otrzymanie adresu email, danych osobowych lub zapis do newslettera) to w przypadku stron docelowych zwanych też stronami lądowania wyjątkowe wyzwanie. Podczas projektowania stron www tego typu należy pamiętać, że użytkownicy mają mało czasu na czekanie, aż ich oczom ukaże się treść, spodziewają się krótkich, ale konkretnych komunikatów, a także muszą rozumieć jakie funkcjonalności ona oferuje.
  • serwisy – np. informacyjne to strony, na których treść aktualizowana jest bardzo często. Pełnią przede wszystkim rolę bloga, wspartego jednak o rozbudowane funkcjonalności umożliwiające chociażby takie czynności jak zakup, bezpośredni kontakt czy udostępnienie treści w social mediach.
  • programy partnerskie i lojalnościowe – dedykowane rozwiązania, które często nazywane są stronami internetowymi, ze względu na to, że ich wyświetlanie najpełniej odbywa się w przeglądarce na komputerze lub urządzeniu mobilnym. Ich głównym celem jest realizacja strategii biznesowej skupiającej się na gromadzeniu punktów w oparciu o zaimplementowany algorytm, które następnie wymienić można na atrakcyjne nagrody.
  • dedykowane platformy biznesowe – usprawniają i automatyzują procesy w przedsiębiorstwach. Jako e-platformy mogą np. ułatwiać obieg dokumentów w firmie, wspierać działy księgowe lub finansowe, a także logistyczne. Tworzenia stron internetowych tego typu podejmują się firmy, które dostrzegają potencjał w inwestycjach w cyfryzację i ograniczenie do minimum konieczność polegania na poszczególnych osobach.
  • sklepy internetowe – budowa stron internetowych umożliwiających sprzedaż stała się bardzo pożądana podczas pandemii i wprowadzanych często lock downów. Zakres podstawowych funkcjonalności, które powinien posiadać każdy sklep w ostatnich latach zwiększył się znacząco. Projektując strony www umożliwiające sprzedaż, a więc nazywane potocznie e-sklepami stawiamy przede wszystkim na dopasowanie do Twoich potrzeb. Rozwiązanie dedykowane, które dostajesz pozbawione jest zatem całej masy niepotrzebnych elementów (przycisków, formularzy czy wtyczek),które w swojej niestabilnej budowie oferują Ci Magento czy PrestaShop. Gwarantujemy, że rozwój Twojego projektu nie zostanie zblokowany przez niekompatybilność modułów czy innego typu problemy związane z uzależnieniem od danego silnika. Na różnych stronach internetowych możesz znaleźć odwieczną dyskusję na temat tego czy lepiej postawić na rozwiązanie dedykowane czy jednak skusić się na tańsze i mniej stabilne rozwiązanie szablonowe. Decyzja należy do Ciebie. W celu ułatwienia Ci tego wyboru przygotowaliśmy specjalną ankietę.

POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH, A WIĘC ICH „SEOWALNOŚĆ”

Projektowanie stron www o charakterze biznesowym ma główny cel polegający na docieraniu do użytkowników. Aby było to możliwe strona musi być pozycjonowania w wyszukiwarkach, czyli powinna wyświetlać się po konkretnych słowach kluczowych. Im więcej fraz, na które strona jest zaindeksowana tym szansa na dotarcie do większej liczby odbiorców rośnie. Zwiększenie skali przekłada się tym samym na realizację zakładanych przez stronę celów: sprzedaży produktów, zapisu do newslettera, zapoznania się z ofertą czy otrzymanie zapytania ofertowego. Współpracując z naszą agencją digital, dostaniesz szeroki zestaw zaleceń SEO, które wdrożymy na Twoją stronę internetową. Wydaje się, że budowa stron internetowych jest prosta i wiele firm jest w stanie podjąć się tego zadania, jednak pytanie czy wszystkie zadbają o jej strukturę i zrealizują wytyczne, które uznawane są za zbiór dobrych praktyk wymaganych w pozycjonowaniu organicznym.

Warszawa to doskonałe miejsce do poszukiwania wykonawcy ciekawych i atrakcyjnych wizualnie stron www.

CZYM KIEROWAĆ SIĘ PRZY WYBORZE WYKONAWCY STRONY WWW?

Na rynku znaleźć można wiele podmiotów przypisujących sobie kompetencje w postaci tworzenia stron internetowych. Warto jednak zawczasu, jeszcze przed podpisaniem umowy sprawdzić kto będzie pracował nad projektem stron www, które chcesz zlecić. Weryfikując potencjalnego dostawcę należy patrzeć na szereg elementów, których występowanie (bądź nie) powinno wyczulić naszą czujność, a są to m.in.:

  • skład zespołu – profesjonalny zespół powinni tworzyć project i account managerowie, developerzy (frontend i backend),designerzy (digital, UX, UI),osoby odpowiedzialne za testowanie i administrowanie infrastrukturą serwerową.
  • doświadczenie – udział każdego z członków z osobna w projektach skomplikowanych i podobnych do Twojego będzie zdecydowanym atutem.
  • portfolio – rozbudowane budzi większe zaufanie. Projekty realizowane dla dużych i uznanych marek wraz z ich ciekawą prezentacją przemawiają na korzyść agencji.
  • strona internetowa agencji - wiadomo, że agencja chce pokazać się z jak najlepszej „strony”, jeśli więc layout nie przyciąga uwagi, funkcjonalności nie działają, a wszystko ładuje się zbyt długo to istnieje duże prawdopodobieństwo, że podobnie będzie wyglądał i działał Twój projekt zrobiony „możliwie jak najlepiej”.
  • kontakt z przedstawicielem agencji – jeśli po wysłaniu przez Ciebie zapytania otrzymałeś wiadomość, która była spersonalizowana, np. w postaci pytania o projekt lub więcej szczegółów, to znaczniej lepiej niż gdybyś miał doświadczyć sytuacji, w której poczułeś, że odpowiedź pochodzi prosto z gotowego szablonu. Jeśli dodatkowo w wiadomości załączona była profesjonalnie przygotowana i atrakcyjna wizualnie stopka mailowa z danymi kontaktowymi, a obok nazwa stanowiska, które dana osoba zajmuje, to znaczy, że firma ma ułożoną strukturę i jest transparentna. Ważny jest także język jakim posługuje się przedstawiciel i nie chodzi tu wyłącznie o poziom kultury i zgodność z zasadami poprawnej polszczyzny, ale również o to, czy jest profesjonalny i pasujący do branży, którą dana osoba reprezentuje.
  • referencje – znajdujące się w widocznym miejscu na stronie zawsze są powodem do dumy. Wiadomo, że wystawiane są wyłącznie wtedy, gdy zamawiający jest usatysfakcjonowany i odczuwa potrzebę dodatkowego docenienia wykonawcy. Nikt nie wystawia referencji wówczas, gdy projekt napotkał wiele przeszkód i problemów, które nie były na czas skutecznie rozwiązywane.
  • lokalizacja – jeśli zależy Ci, żeby w razie komplikacji móc szybko i bez zbędnego wysiłku odwiedzić autorów Twojego projektu, powinieneś rozejrzeć się za bliską Tobie siedzibą wykonawcy. Jeśli jest nią Warszawa ewidentnie powinieneś zawęzić obszar poszukiwań do tego właśnie miejsca.
  • czytelność oferty – po otrzymaniu wyceny od razu wiadomo, czy jest ona przemyślana i przygotowana w oparciu o analizę czy raczej skonstruowana na zasadzie przeczuć, a niekiedy zawiera cenę zaporową. Wycena wyrażona wyłącznie jako kwota nie jest w żaden sposób mierzalna, ponieważ nie wiadomo do końca co w nią wchodzi. Uwagę należy zatem zwrócić na wykonawcę, którego wycena stworzona jest w pliku dedykowanym liczbom, a więc excel, w którym każde z działań ujęte zostało w osobnym wierszu razem z opisem dotyczącym tego co dokładnie przewiduje koszt.
  • dysponowanie własnymi zasobami infrastruktury serwerowej – warto zwrócić uwagę, czy firma posiada własne maszyny służące do hostowania stworzonych przez siebie projektów. Jeśli tak jest, utwierdzać to powinno w przekonaniu, że firma bierze w pełni odpowiedzialność za wytworzone dzieło. Dodatkowo możliwe jest spięcie wszystkich usług w ramach jednej umowy. Kolejną zaletę należy upatrywać w fakcie, że pełna obsługa realizowana jest przez jednego dostawcę.
  • oferta poprojektowa (w tym gwarancja) – jej istnienie to jasny sygnał, że agencji zależy na kontynuowaniu współpracy i długoterminowej obsłudze projektu. Po zakończeniu procesu jego wytwarzania, pierwszą istotną kwestią jest to, gdzie będzie on hostowany. Wraz z hostingiem warto byłoby pomyśleć o kwestiach monitorowania dostępności serwerów, backupowaniu itp. Dlatego agencja przygotowana na pełną obsługę powinna w zbiorze swoich usług posiadać działania powdrożeniowe w zakresie projektowym i serwerowym.
  • polisa ubezpieczeniowa – wykonawcy ponoszący dodatkowy koszt swojej działalności tego typu, zdecydowanie należą się słowa uznania. Jego intencją jest bowiem zapewnienie Cię o tym, że podpisując kontrakt na wykonanie projektu jesteś w dobrych rękach i żadna krzywda Ci się nie stanie, czego gwarantem jest trzecia strona, czyli firma ubezpieczeniowa. Zarząd agencji podejmujący decyzję o wykupieniu polisy myśli długofalowo ponieważ wie, że projektowanie stron internetowych jest obarczone ryzykiem. Jego celem jest eliminowanie wszelkich sytuacji mogących zastopować lub zniweczyć całkowicie plan realizacji Twojej strony internetowej czy sklepu e-commerce.
  • nagrody branżowe – to zwieńczenie ciężkiej pracy i dowód na to, że agencji powierzane są zadania, które z sukcesami realizuje. Nawet jeśli agencja, którą wybierzesz nie zdobyła jeszcze żadnej nagrody za projektowanie stron internetowych, ale była np. nominowana daje to spory potencjał i szansę na to, że właśnie za realizację Twojego projektu zostaniecie nagrodzeni.

JAKIE NAJWAŻNIEJSZE ELEMENTY NALEŻY WDROŻYĆ STRONOM INTERNETOWYM, CZYLI DLACZEGO WARTO, ABYŚ BUDOWAŁ JE WŁAŚNIE Z NAMI?

  • Projektowane strony internetowe są user friendly 
    Projektowanie stron www to nasza pasja. Kiedy przystępujemy do projektowania strony www bierzemy pod uwagę kilka czynników. Po pierwsze serwis musi być przyjemny dla oka, estetyczny, nieprzytłaczający i w jasny sposób ma pokazywać, czym dana firma się zajmuje. Po drugie strona www powinna przede wszystkim być użyteczna i funkcjonalna – a to dlatego, że jej zadaniem jest przynoszenie „kasy”, czyli musi zarabiać sprzedając Twoje usługi lub produkty. Zależy nam na tym, aby użytkownik został na stronie jak najdłużej, ale tylko dlatego, że interesuje go to, co na niej znalazł, a nie dlatego, że nie może znaleźć tego, po co przyszedł.
  • Tworzone strony internetowe są wyposażone w CMS 
    Opracowaliśmy autorski system CMS (Content Management System). Dzięki niemu wprowadzanie treści na strony www oraz aktualizacja informacji jest prosta i intuicyjna. Nie musisz znać profesjonalnego oprogramowania ani wydawać pieniędzy na dodatkową pomoc administratora. Z powodzeniem samodzielnie dodasz lub zmodyfikujesz teksty, wgrasz zdjęcia lub inne niezbędne pliki. Nie martw się, nie rzucimy Cię na głęboką wodę – przed udostępnieniem narzędzia zrobimy krótkie instruktarzowe spotkanie u nas w Warszawie lub w siedzibie Twojej firmy.
  • Projekty stron www mają unikalny i estetyczny design
    Naszym priorytetem jest to, aby strona internetowa, którą przygotowujemy dla Ciebie, stała się wizytówką Twojej firmy. Już od progu musi odzwierciedlać czym zajmuje się Twoja marka, ma też wzbudzać zaufanie i poczucie pełnego profesjonalizmu. Projektując strony www śledzimy ogólnoświatowe trendy, wiemy co jest w danym momencie pożądane – dlatego możesz być pewny, że zaprojektowany przez nas serwis będzie wzbudzał zadowolenie użytkowników oraz konkurencji. To wszystko przy współpracy z UI oraz UX – tak aby całość była estetyczna i funkcjonalna.
  • Nasze strony internetowe są wykonane w technologii RWD
    W projektowaniu stron www należy przede wszystkim pamiętać o mnogości urządzeń z których korzystają użytkownicy. Nawet najładniej zaprojektowany serwis nie spełni swojego zadania, jeśli nie będzie odpowiednio „skrojony”, czyli wykonany w technologii Responsive Web Design. Obecnie tworzone strony internetowe muszą być czytelne nie tylko na desktopie, ale także na tabletach i telefonach komórkowych. Responsywna strona internetowa idealnie dopasowuje się do ekranu każdego urządzenia, na którym jest wyświetlana. Dzięki temu prezentowane treści są przejrzyste, czytelne i przyjazne w odbiorze przez użytkownika.
  • Tworzymy serwisy w oparciu o technologię typu open source
    Dzięki takiemu rozwiązaniu, nie usłyszysz od nas, że Twojego serwisu nie da się rozbudować o narzędzia, które mogą okazać się niezbędne w dalszym rozwoju firmy. Tego typu technologia pozwala z łatwością rozbudowywać strony internetowe o dowolne moduły oraz daje możliwość prostej integracji z systemami zewnętrznymi takimi jak np.: DotPay, FreshMail, czy SMS API.
  • Zapewniamy optymalizację treści SEO
    Tworzenie stron www musi uwzględniać wymagania odpowiedniego wypozycjonowana w wyszukiwarce Google. Dlatego finalny projekt, który od nas otrzymasz będzie w pełni zoptymalizowany pod SEO. To niezwykle ważny element dotarcia – za pomocą naturalnych wyników wyszukiwania – do Twoich ostatecznych użytkowników.
  • Współpracując z nami dostajesz pełne wsparcie eksperckie
    Nasza agencja działa jak dobrze naoliwiona maszyna. Niezależnie od tego na jakim etapie jest projekt, pracują nad nim specjaliści z branży IT, tacy jak UI i UX Designer, Testerzy czy Deweloperzy. Na każdym etapie projektowania strony www będziesz mógł uzyskać odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, omówić dany proces i wspólnie go z nami skonsultować. Możesz być pewny, że to co od nas otrzymasz będzie najwyższej jakości. Wszystko to dzięki ludziom, którzy nieustannie przyglądają się projektowi stron www interesując się każdym, nawet najmniejszym elementem projektu – podczas całej ścieżki projektowania i wdrażania strony.
Nowoczesna strona internetowa stworzona na potrzeby warszawskiej restauracji.

DEDYKOWANE STRONY INTERNETOWE – CZYM SĄ I CZY JESTEŚ NA NIĄ GOTOWY?

W agencji alterpage od lat tworzymy dedykowane strony internetowe. Są one niepowtarzalne przede wszystkim dlatego, że grafika do nich jest przygotowana za każdym razem od podstaw, czyli po analizie biznesowej i warsztatach, w oparciu o Twoje preferencje stylistyczne. Kreska po kresce tworzymy coś czego w internecie jeszcze nie było. Layouty nie są oparte zatem o żaden szablon, który został opublikowany już wielokrotnie. Ta sama sytuacja dotyczy CMS. Zastosowane rozwiązanie tworzone jest w oparciu o nasz autorski kod i za każdym razem jest przygotowujemy je bezpośrednio na potrzeby Twojego projektu. Tworzenie stron www w ten sposób niesie ze sobą znaczne korzyści jednak ich słabszą stroną jest ostateczny koszt, dlatego warto zastanowić się co ma dla Ciebie większe znaczenie: bezpieczny, zoptymalizowany i wydajny system, który możesz rozwijać zgodnie ze swoją wyobraźnią czy… cena. Jeśli nie znasz odpowiedzi na to pytanie wypełnij ankietę Czy dedykowana strona internetowa jest dla Ciebie  i przekonaj się sam.

JAKIE SĄ DODATKOWE KORZYŚCI TWORZENIA STRON INTERNETOWYCH Z NASZYM ZESPOŁEM?

Rozpoczynając pracę nad projektem wolałbyś mieć jak najmniej na własnej głowie? Chciałbyś powierzyć większość zadań jednej firmie, aby wszystko było w jednych rękach? Lubisz czasem spotkać się osobiście, a nie wyłącznie online, dlatego szukasz firmy, której siedzibą jest Warszawa? Jeśli tak – bardzo nas to cieszy! Dzięki takiemu rozwiązaniu, wszystko co od nas dostaniesz będzie spójne i konsekwentne – a myśląc o Twoim zadowoleniu zapewniamy również:

  • kompleksową usługę w zakresie identyfikacji wizualnej,
  • pełną integrację serwisu z kanałami mediów społecznościowych
  • tworzenie banerów w nowoczesnej technologii HTML5. Takie banery wykorzystasz m.in. w kampaniach Google Display Network (GDN).
W projektowaniu stron www należy pamiętać o user experience.

JAK WYGLĄDA WSPÓŁPRACA Z NASZYM WARSZAWSKIM ZESPOŁEM?

Jako prężna i doświadczona agencja wypracowaliśmy swój własny sposób współpracy z Klientami. To osiem kroków, które pomogą nam na wspólne i sprawne prowadzenie projektu – bez chaosu, zbędnego zamieszania, czyli tak jak być powinno. Niezależnie od tego, czy jesteś z Warszawy, czy innego miejsca w Polsce – Twój projekt będzie w dobrych rękach od początku do końca.

  • KROK I - Analiza potrzeb
  • KROK II – Dopasowanie rozwiązań
  • KROK III – Projektowanie
  • KROK IV – Programowanie
  • KROK V – Testy
  • KROK VI – Ostatnie ustalenia
  • KROK VII – Start projektu
  • KROK VIII – Dalszy rozwój

Szerzej możesz przeczytać o tym w zakładce współpraca z nami. Bez względu na to czy miejscem Twojej działalności jest Warszawa czy jakiekolwiek inne miejsce na świecie i zależy Ci na przedstawieniu swojego contentu w wyjątkowo atrakcyjny sposób, świetną alternatywą dla klasycznej strony internetowej może być magazyn interaktywny.
 

formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz.
Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Plik

Informujemy, że Twoje dane osobowe wskazane w wypełnionym formularzu kontaktowym są przetwarzane przez Administratora – spółkę Alterpage sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadnionego interesu Administratora polegającego na nawiązaniu kontaktu i realizacji zgłoszonego przez Ciebie wniosku, zgodnie z jego treścią i zakresem. Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

*

Pola obowiązkowe