Interaktywne e-magazyny

INTERAKTYWNY MAGAZYN TO:

  • możliwość wysyłki spersonalizowanego adresu URL,
  • skuteczne pozycjonowanie najważniejszych dla firmy produktów,
  • możliwość pełnej integracji z dedykowanym sklepem internetowym,
  • możliwość umieszczania filmów, które ożywiają prezentowany produkt,
  • aktywny content, który przyciąga w skuteczny sposób uwagę Internauty,
  • możliwość umieszczenia mini gier, quizów i innych interaktywnych rozwiązań,
  • możliwość umieszczania reklam partnerów handlowych linkujących do ich stron (tzw. product placement),
  • pełna analiza danych: czas spędzony przez użytkownika na slajdzie, średni czas spędzony przez użytkownika na slajdzie, ilość wyświetleń danego slajdu, ilość kliknięcia w danym slajdzie, ilość kliknięć w dany popup, informacja ile razy dany produkt był włożony do koszyka, informacja czy opis danego produktu został przeczytany, statystyka odtwarzania filmów, integracja magazynów interaktywnych z platformą Analyzeo dającą dostęp do takich narzędzi jak heat mapa, click mapa i scroll mapa,
  • możliwość podpięcia unikalnego CRM, możliwość podpięcia narzędzi marketing automation.




ZASKOCZ SWOICH KLIENTÓW CONTENT MARKETINGIEM JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO

Interaktywne e-magazyny to prawdziwa rewolucja w świecie content marketingu. Zachwycają swoją innowacyjnością oraz wzbudzają zainteresowanie niestandardową formą i wyjątkowym designem. Wiele firm, chce w ciekawy sposób opowiedzieć o swoich produktach, ale klasyczna formuła cyfrowego magazynu w postaci pliku PDF odeszła do lamusa. Jeśli jesteś zainteresowany wydawaniem e-magazynów, czasopism on-line albo gazetki promocyjnej on-line, to jest to idealne rozwiązanie dla Ciebie.


INTERAKTYWNY CONTENT

Magazyn interaktywny dzięki swojej unikalnej formie pozwala nie tylko zaprezentować produkt, ale też daje możliwość opowiedzenia w ciekawy sposób całej jego historii. Taki zabieg pozwala wytworzyć emocjonalną więź z naszym klientem, co bardzo mocno wiąże się ze wzrostem sprzedaży. Najbardziej rozpoznawalne marki na świecie takie jak Coca-Cola czy Apple już dawno nie sprzedają w reklamach swoich produktów, tylko pozytywne emocje, które towarzyszą klientom podczas zakupów. Magazyny interaktywne dają nam możliwość prezentowania treści przy pomocy filmów, plików dźwiękowych, animacji, gier czy nawet spaceru wirtualnego 3D, dzięki czemu nasze produkty nabierają życia.



OPTYMALIZACJA

Magazyny interaktywne dzięki swojej wyjątkowej budowie wykorzystują znikome zasoby serwerowe. Jednym z zabiegów jaki zastosowaliśmy w celu optymalizacji jest tak zwana metoda lazy-loading, co w skrócie oznacza, że oglądając jeden slajd w tle automatycznie doładowują się slajd poprzedzający i następny.



INTEGRACJA E-MAGAZYNU ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

E-magazyny można w pełni zintegrować ze sklepem internetowym, tak jak zrobiliśmy to w przypadku e-magazynu dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Dzięki dwustronnej integracji ceny produktów w e-magazynie oraz sklepie internetowym nigdy nie będą się od siebie różnić. Zmiana ceny w sklepie spowoduje również automatyczną zmianę ceny w e-magazynie. Jeśli danego produktu akurat zabraknie w sklepie internetowym, klient w e-magazynie zostanie poinformowany o tym, że chwilowo produkt jest niedostępny. Jeśli któryś z produktów nie cieszy się w interaktywnym magazynie dużą popularnością wśród Twoich klientów, wtedy przy użyciu naszego autorskiego systemu CMS (Content Managment System) w łatwy sposób możesz wymienić produkty.



UNIKALNY CRM + MARKETING AUTOMATION

Najważniejsze jest to czego nasi użytkownicy nie widzą. Dzięki rozbudowanemu panelowi statystyk wiemy dokładnie m.in. który slajd był najczęściej oglądany, a także który produkt był najchętniej kupowany. Precyzyjna analiza e-magazynu oraz koszyka zakupowego pozwala stwierdzić, ile raz klient oglądał naszą gazetkę online. Takie informacje pozwalają na zaplanowanie kolejnych kroków, prowadzących do zwiększenia zaangażowania odbiorców i podniesienia sprzedaży.

Najlepiej wyjaśnić to na przykładzie. Jeśli widzimy, że Jan Kowalski oglądał magazyn 4 razy i za każdym razem oglądał sekcję drogich zegarków, a raz nawet dodał jeden z nich do koszyka ale z jakichś względów go nie kupił to co powinniśmy zrobić? Można założyć dwa scenariusze. Pan Jan chce kupić zegarek, ale cały czas się zastanawia czy ten, który wybrał jest tym właściwym lub cena jest trochę za wysoka.

Zakładając drugą wersję nasz autorski system CRM przydzieli punkty za poszczególne zachowania, a następnie wyśle odpowiednio spersonalizowaną ofertę. Pan Jan otrzyma zatem w wiadomości email unikalny link do e-magazynu z precyzyjnie dobraną propozycją cenową i produktową.



ANALIZA DANYCH

E-magazyny wysyłane są do odbiorców za pomocą spersonalizowanego linka, dzięki czemu wiemy dokładnie jak i ile czasu oglądali nasz magazyn. Taka wiedza niesie ze sobą ogromne możliwości w zakresie tworzenia spersonalizowanych ofert z preferowanym przez użytkownika asortymentem. Dodatkowo e-magazyny mają zaimplementowaną heatmapę oraz clickmapę z naszego autorskiego produktu Analyzeo, dzięki czemu właściciel e-magazynu dokładnie wie gdzie klikali oraz które artykuły czytali użytkownicy. Magazyn interaktywny sprawdzi się wszędzie tam, gdzie prowadzona jest sprzedaż produktu lub usługi, bez względu na branżę w której działa firma.



Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: