Sklep internetowy powered by alterpress

Sklepy internetowe, które tworzymy czerpią swoją siłę z silnika alterpress.

Silnikiem nazywamy technologię, na którą składają się funkcjonalności i moduły, wykorzystywane przez sklep do realizowania podstawowych procesów e-commerce.

Poznaj wszystkie elementy

8 elementów siły naszego e-commerceALTERPRESS

1

CMS

System do zarządzania treścią jest głównym narzędziem służącym do wprowadzania i konfiguracji informacji sprzedażowych i marketingowych, z którym będziesz pracować.

Prowadząc aktywnie sklep będziesz z niego korzystać wielokrotnie w ciągu dnia. Mamy tego świadomość, dlatego zadbaliśmy o wszystkie jego aspekty:

  • performance (rozumiany jako szybkość działania)
  • intuicyjność (dopieszczony UX)
  • przyjazność (zaopiekowny UI)

3

Edytor stron

Sklep jak każdy produkt czy usługa rozpocznie po wdrożeniu cykl życia, pisząc w internecie swoją własną historię.

Odpowiedzią na feedback Twoich klientów muszą być zmiany, które dzięki edytorowi stron możesz tworzyć samodzielnie, bez zaprzęgania do tego celu zasobów programistycznych. Edytor umożliwia zmianę interfejsu w sposób zgodny z Twoją zmieniającą się wizją lub potrzebami sygnalizowanymi przez użytkowników. Elementem składowym edytora są poszczególne strony, składające się jak to w przypadku stron bywa z sekcji tematyczno funkcjonalnych. Architektura informacji każdej dostępnej w sklepie sekcji tematycznej, została przygotowana na bazie badań i wywiadów z użytkownikami. Kolejność i ułożenie elementów w sekcjach nie jest więc przypadkowe. Tworzenie wyglądu sklepu poprzez zamianę „klocków” (sekcje) jest łatwe w obsłudze i potrafi wciągnąć – pamiętaj, że użytkownicy mogą nie być gotowi na ciągłe rewolucje.

5

RWD

Internet i dostęp do niego na urządzeniach mobilnych jest już zjawiskiem powszechnym.

Środki przeznaczane na kampanie marketingowe, które będziesz realizować żeby zwiększyć widoczność e-commerce Twojej marki nie mogą być zmarnowane. Dlatego Twój sklep będzie dobrze wyświetlał się zarówno na urządzeniach z najmniejszym wyświetlaczem (smartfony) jak i tych większych (tablety). Co więcej, poziom wrażeń korzystania z wersji sklepu mniejszej od desktopowej będzie tak samo satysfakcjonujący.

7

Aktualizacje, możliwość rozbudowy i modyfikacji

Oprogramowanie, a więc silnik alterpress, które jest podstawą funkcjonowania sklepu jest elastyczne w kontekście wprowadzania nowych, dedykowanych funkcjonalności.

Dzięki możliwości rozbudowy i modyfikacji poszczególnych projektów w skali mikro, zyskuje też skala makro, ponieważ jeśli funkcjonalność jest biznesowo zgodna założeniami silnika, trafia do niego, wzbogacając np. poprzez automatyzację niektóre procesy. Aby takie operacje mogły być przeprowadzane silnik jest przez nas na bieżąco uaktualniany, a następnie aktualizacje przenoszone są automatycznie do sklepów w naszym eco-systemie.

2

Indywidualny projekt graficzny

Celem sklepu jest reprezentowanie Twojej marki w taki sposób, by klienci mieli o niej jak najlepsze skojarzenia i dzięki nim z klientów „unikalnych” zamieniali się w klientów „powracających”.

Właśnie dlatego każdy sklep musi posiadać dedykowaną mu i dopasowaną do jego produktów i branży, w której działa szatę graficzną. Ważna jest zarówno dbałość o maksymalne ułatwianie realizowania ścieżek rejestracyjnych, zakupowych czy też kontaktowych (strona główna, karta produktu, koszyk), lecz także o szczegóły (favicon, strony błędów, popupy, style przycisków, formularzy i komunikatów).

4

Technologia headless

Jest przeciwieństwem dotychczasowego sposobu budowania e-commerce w stylu tzw. „all in one”, a więc monolitu frontendowo-backendowego i polega na odseparowaniu od siebie tych dwóch warstw.

To nowoczesne podejście pozwala na dostarczenie kupującym pozytywnych wrażeń z przeglądania sklepu i samych zakupów, ponieważ zapewniona jest optymalizacja procesów, a co za tym idzie elastyczność i zdolność do skalowania. Dodatkowe atuty headless-tech dotyczą równie kluczowych zagadnień takich jak: bezpieczeństwo, „SEO-walność”, łatwiejsze zapanowanie nad konsekwencjami dodawania zmian do wyglądu sklepu, wykraczających poza operacje i możliwości dostępne z poziomu edytora stron znajdującego się w panelu administracyjnym. Zawierając ten element w jednym zdaniu, należy stwierdzić, że sklep wyposażony w rozwiązanie headless ma o wiele większy potencjał przychodowo rozwojowy niż rozwiązania stare i odstające od aktualnych trendów monolity.

6

Wydajność i skalowalność

Jest możliwa dzięki wspomnianej technologii headless, ale również ze względu na popakowanie funkcjonalności w poszczególne moduły.

Sklep funkcjonuje zatem jako integralny system składający się z drobnych elementów, z których każdy jest tak jakby niezależną częścią układanki. Pozwala to na zwiększanie wydajności i łatwe adaptowanie zmian w odpowiedzi na pojawiające się wymagania (ruch w sklepie czy liczbę zamówień).

8

Personalizacja przekazu

Oprócz dedykowanego podejścia wizualnego, ważne żeby tożsamość marki wyrażona była także w formie domeny i adresu email.

Profesjonalizm i zaufanie to najważniejsze elementy, którymi musi wyróżniać się Twój sklep. Email we własnej domenie (np. [email protected]) wygląda znacznie poważniej niż standardowy adres (np. w Gmailu). Buduje poczucie pewności wśród klientów i partnerów biznesowych. Sklep internetowy w Twojej domenie tworzy spójny wizerunek marki, co zwiększa wiarygodność Twojej działalności. Klienci postrzegają witryny z własną domeną jako bezpieczniejsze i bardziej stabilne.

1

CMS

System do zarządzania treścią jest głównym narzędziem służącym do wprowadzania i konfiguracji informacji sprzedażowych i marketingowych, z którym będziesz pracować.

Prowadząc aktywnie sklep będziesz z niego korzystać wielokrotnie w ciągu dnia. Mamy tego świadomość, dlatego zadbaliśmy o wszystkie jego aspekty:

  • performance (rozumiany jako szybkość działania)
  • intuicyjność (dopieszczony UX)
  • przyjazność (zaopiekowny UI)

2

Indywidualny projekt graficzny

Celem sklepu jest reprezentowanie Twojej marki w taki sposób, by klienci mieli o niej jak najlepsze skojarzenia i dzięki nim z klientów „unikalnych” zamieniali się w klientów „powracających”.

Właśnie dlatego każdy sklep musi posiadać dedykowaną mu i dopasowaną do jego produktów i branży, w której działa szatę graficzną. Ważna jest zarówno dbałość o maksymalne ułatwianie realizowania ścieżek rejestracyjnych, zakupowych czy też kontaktowych (strona główna, karta produktu, koszyk), lecz także o szczegóły (favicon, strony błędów, popupy, style przycisków, formularzy i komunikatów).

3

Edytor stron

Sklep jak każdy produkt czy usługa rozpocznie po wdrożeniu cykl życia, pisząc w internecie swoją własną historię.

Odpowiedzią na feedback Twoich klientów muszą być zmiany, które dzięki edytorowi stron możesz tworzyć samodzielnie, bez zaprzęgania do tego celu zasobów programistycznych. Edytor umożliwia zmianę interfejsu w sposób zgodny z Twoją zmieniającą się wizją lub potrzebami sygnalizowanymi przez użytkowników. Elementem składowym edytora są poszczególne strony, składające się jak to w przypadku stron bywa z sekcji tematyczno funkcjonalnych. Architektura informacji każdej dostępnej w sklepie sekcji tematycznej, została przygotowana na bazie badań i wywiadów z użytkownikami. Kolejność i ułożenie elementów w sekcjach nie jest więc przypadkowe. Tworzenie wyglądu sklepu poprzez zamianę „klocków” (sekcje) jest łatwe w obsłudze i potrafi wciągnąć – pamiętaj, że użytkownicy mogą nie być gotowi na ciągłe rewolucje.

4

Technologia headless

Jest przeciwieństwem dotychczasowego sposobu budowania e-commerce w stylu tzw. „all in one”, a więc monolitu frontendowo-backendowego i polega na odseparowaniu od siebie tych dwóch warstw.

To nowoczesne podejście pozwala na dostarczenie kupującym pozytywnych wrażeń z przeglądania sklepu i samych zakupów, ponieważ zapewniona jest optymalizacja procesów, a co za tym idzie elastyczność i zdolność do skalowania. Dodatkowe atuty headless-tech dotyczą równie kluczowych zagadnień takich jak: bezpieczeństwo, „SEO-walność”, łatwiejsze zapanowanie nad konsekwencjami dodawania zmian do wyglądu sklepu, wykraczających poza operacje i możliwości dostępne z poziomu edytora stron znajdującego się w panelu administracyjnym. Zawierając ten element w jednym zdaniu, należy stwierdzić, że sklep wyposażony w rozwiązanie headless ma o wiele większy potencjał przychodowo rozwojowy niż rozwiązania stare i odstające od aktualnych trendów monolity.

5

RWD

Internet i dostęp do niego na urządzeniach mobilnych jest już zjawiskiem powszechnym.

Środki przeznaczane na kampanie marketingowe, które będziesz realizować żeby zwiększyć widoczność e-commerce Twojej marki nie mogą być zmarnowane. Dlatego Twój sklep będzie dobrze wyświetlał się zarówno na urządzeniach z najmniejszym wyświetlaczem (smartfony) jak i tych większych (tablety). Co więcej, poziom wrażeń korzystania z wersji sklepu mniejszej od desktopowej będzie tak samo satysfakcjonujący.

6

Wydajność i skalowalność

Jest możliwa dzięki wspomnianej technologii headless, ale również ze względu na popakowanie funkcjonalności w poszczególne moduły.

Sklep funkcjonuje zatem jako integralny system składający się z drobnych elementów, z których każdy jest tak jakby niezależną częścią układanki. Pozwala to na zwiększanie wydajności i łatwe adaptowanie zmian w odpowiedzi na pojawiające się wymagania (ruch w sklepie czy liczbę zamówień).

7

Aktualizacje, możliwość rozbudowy i modyfikacji

Oprogramowanie, a więc silnik alterpress, które jest podstawą funkcjonowania sklepu jest elastyczne w kontekście wprowadzania nowych, dedykowanych funkcjonalności.

Dzięki możliwości rozbudowy i modyfikacji poszczególnych projektów w skali mikro, zyskuje też skala makro, ponieważ jeśli funkcjonalność jest biznesowo zgodna założeniami silnika, trafia do niego, wzbogacając np. poprzez automatyzację niektóre procesy. Aby takie operacje mogły być przeprowadzane silnik jest przez nas na bieżąco uaktualniany, a następnie aktualizacje przenoszone są automatycznie do sklepów w naszym eco-systemie.

8

Personalizacja przekazu

Oprócz dedykowanego podejścia wizualnego, ważne żeby tożsamość marki wyrażona była także w formie domeny i adresu email.

Profesjonalizm i zaufanie to najważniejsze elementy, którymi musi wyróżniać się Twój sklep. Email we własnej domenie (np. [email protected]) wygląda znacznie poważniej niż standardowy adres (np. w Gmailu). Buduje poczucie pewności wśród klientów i partnerów biznesowych. Sklep internetowy w Twojej domenie tworzy spójny wizerunek marki, co zwiększa wiarygodność Twojej działalności. Klienci postrzegają witryny z własną domeną jako bezpieczniejsze i bardziej stabilne.

Decydując się na sklep internetowy otrzymujeszAlterpress

Najnowszy software

regularnie wykonywane aktualizacje oprogramowania sprawiają, że jest ono wiecznie młode i odporne na wyzwania zmieniających się technologii

Opieka zespołu

do Twojej dyspozycji są wszyscy zaangażowani w projekt, a więc: project manager, graphic desginer i programiści

Krótki czas realizacji projektu

doświadczenie którym dysponujemy, pozwala nam na wdrażanie sklepów w sposób zwinny i z przewidywalnym skutkiem

Zapewnione bezpieczeństwo

wyłudzenia danych, pieniędzy lub ataki hakerskie (DDOS) mające na celu destabilizację pracy systemów to w internecie właściwie codzienność. Dlatego stosujemy rozwiązania mające zminimalizować ryzyko jak certyfikat bezpieczeństwa SSL czy ochronę Anty-DDOS

Stabilne rozwiązanie sprzedażowe

oprogramowanie sklepu oparte jest na sprawdzonych i zweryfikowanych rozwiązaniach, które zapewniają ciągłość funkcjonowania

Usługi utrzymania: projektu i serwera

projekt od pierwszego dnia swoich narodzin, będzie wymagał opieki. Zakres działań dobieramy do Twoich planów i  potrzeb, reagując na bieżąco

Gwarancja techniczna

po wdrożeniu projektu do serwerowego środowiska produkcyjnego masz pewność, że każdy zgłoszony przez Ciebie incydent nie pozostanie bez naszej reakcji

Wsparcie administratora serwerów

ponieważ kod źródłowy jest Twój Ty decydujesz gdzie zostanie wdrożony. Jeśli wybierzesz swój serwer, nasz administrator będzie czuwał nad całym procesem

Chcesz wiedzieć więcej?

Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, napisz do nas.

Porozmawiaj z nami

Funkcjonalności sklepuAlterpress

Stabilny i dobrze funkcjonujący sklep musi zawierać szereg elementów, które realizować będą procesy określone od momentu rozpoczęcia wizyty przez użytkownika do momentu dostarczenia produktu do jego rąk własnych.

  • Sprzedaż detaliczna

  • Marketing

  • Obowiązki prawne

  • Administracja

  • Obsługa serwerowa

  • Obsługa projektowa

  • Bezpieczeństwo

  • Użytkownik

Poznaj szczegóły

Alterpress wozi z apaczka.pl!

Apaczka jako partner sklepów internetowych alterpress, za swoim pośrednictwem udostępnia oferty najbardziej rozpoznawalnych i uznanych firm kurierskich obecnych od lat na polskim rynku. Usługi świadczone przez apaczkę poza wyborem kuriera dotyczą także form dystrybucji, od tradycyjnych, przez paczkomaty, po dostawy realizowane do partnerskich punktów odbioru.

Dowiedz się więcej

Porozmawiaj z nami o swoich potrzebach i szybko uzyskaj wycenę, a także termin wykonania Twojego e-commerceTwój nowy sklep

Rozmowa na temat sklepu może odbyć się zarówno w formie zdalnej online jak również offline w siedzibie naszej agencji digital na Saskiej Kępie w Warszawie przy ul. Alzackiej 16.

Przejdź

Chcesz znać odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania?
Zajrzyj do FAQ

Dowiedz się więcej

Dowiedz się, w jaki sposób marki odnoszą sukcesy dzięki Alterpress.Case study

5

miesięcy - czas wykonania

32%

wzrost sprzedaży co miesiąc

Sklep Kidaroo, poza standardową ofertą produktów, został wzbogacony o innowacyjne funkcjonalności, takie jak:

  • Zwrooty - możliwość odsprzedaży używanych zabawek, dając im drugie życie,
  • Wypożyczanie zabawek - w modelu subskrypcyjnym, który zdobywa popularność na rynku,
  • Oddawanie zabawek - w zamian za voucher do wykorzystania na usługę wypożyczania.

Ecommerce

5

miesięcy - czas wykonania

32%

wzrost sprzedaży co miesiąc

Sklep Kidaroo, poza standardową ofertą produktów, został wzbogacony o innowacyjne funkcjonalności, takie jak:

  • Zwrooty - możliwość odsprzedaży używanych zabawek, dając im drugie życie,
  • Wypożyczanie zabawek - w modelu subskrypcyjnym, który zdobywa popularność na rynku,
  • Oddawanie zabawek - w zamian za voucher do wykorzystania na usługę wypożyczania.

Ecommerce

5

miesięcy - czas wykonania

32%

wzrost sprzedaży co miesiąc

Sklep Kidaroo, poza standardową ofertą produktów, został wzbogacony o innowacyjne funkcjonalności, takie jak:

  • Zwrooty - możliwość odsprzedaży używanych zabawek, dając im drugie życie,
  • Wypożyczanie zabawek - w modelu subskrypcyjnym, który zdobywa popularność na rynku,
  • Oddawanie zabawek - w zamian za voucher do wykorzystania na usługę wypożyczania.

Ecommerce

Zobacz case studies

formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Plik

Informujemy, że Twoje dane osobowe wskazane w wypełnionym formularzu kontaktowym są przetwarzane przez Administratora – spółkę Alterpage sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadnionego interesu Administratora polegającego na nawiązaniu kontaktu i realizacji zgłoszonego przez Ciebie wniosku, zgodnie z jego treścią i zakresem. Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

*

Pola obowiązkowe