Projektowanie logotypów

PROJEKTOWANIE LOGOTYPÓW - OD CZEGO ZACZĄĆ?

Decydując się na stworzenie logotypu warto proces ten powierzyć specjalistom. Nawet jeśli w swojej firmie posiadasz grafika, to pamiętaj, że grafik, grafikowi nie równy. Można to porównać do wizyty u lekarza – z chorym uchem nie idziesz do ortopedy, a złamaną ręką do dentysty. Wśród grafików, także są specjalizacje, warto więc zwrócić się do takiej agencji, która w swoim zespole ma od tego specjalistów. 

Niezależnie od tego, czy masz firmę działającą w dużym mieście jak Warszawa, czy mniejszym jak Radom, Białystok lub Ełk – musisz, tak samo na poważnie podejść do projektowania wizytówki swojej marki. Możesz wierzyć lub nie, ale dobry biznes zaczyna się tworzyć od dobrego logotypu. Poświęć temu procesowi tyle czasu, ile trzeba, a na efekty nie będziesz musiał długo czekać.




O CZYM WARTO PAMIĘTAĆ PROJEKTUJĄC LOGOTYP?

Jesteśmy pewni, że chcesz, aby Twój logotyp wywoływał odpowiednie emocje, zdobywał zaufanie oraz powszechną sympatię wśród odbiorców, niezależnie od tego, czy wchodzisz dopiero na rynek, czy może  jesteś już na nim od jakiegoś czasu. Myśląc o nowym projekcie logotypu, warto wziąć pod uwagę kilka ważnych aspektów, które realizujemy w naszej agencji digital:

  • PROSTOTA: często mniej znaczy więcej. Dzięki temu, że Twój logotyp będzie mało skomplikowany graficznie, tym większa szansa na to, że będzie łatwo zapadał w pamięć.
  • PONADCZASOWOŚĆ: dobrze zaprojektowany logotyp nie zestarzeje się  w ekspresowym tempie.. Mimo upływu lat będziesz mieć pewność, że Twój znak rozpoznawczy nadal wygląda dobrze. 
  • ROZPOZNAWALNOŚĆ: to pozytywny wyróżnik Twojej marki lub organizacji. Wybija Cię na tle konkurencji i jednoznacznie jest kojarzony wyłącznie z Tobą.
  • WYJĄTKOWOŚĆ: przygotowany na podstawie oryginalnego projektu, a nie z gotowych szablonów, których pełno na rynku.


PRACA NAD LOGOTYPEM – NAM SIĘ NIGDZIE NIE ŚPIESZY

Już na początku pracy nad logotypem, warto założyć sobie więcej czasu na ten proces. Dlaczego? Bo nowe logo ma Ci służyć na lata. Powinno być więc dopieszczone i sprawdzone pod każdym kątem. W tym procesie, nie ma sensu iść na kompromisy i ustępstwa. Ostateczny efekt prac powinien w pełni Cię satysfakcjonować. Dlatego nie opieraj się całkowicie na poradach  przyjaciół i rodziny. Oczywiście ich głos jest bardzo ważny, jednak musisz zastanowić się, czy to są faktyczni odbiorcy Twojego produktu lub usługi. Warto zatem wykonać badania fokusowe na szerszej, bardziej zróżnicowanej grupie i sprawdzić, co o nowych propozycjach myślą przyszli odbiorcy.. 

Zależy nam na Twoim sukcesie, możesz więc mieć pewność, że nie spoczniemy, dopóki nie znajdziemy najlepszego rozwiązania dla prowadzonej przez Ciebie organizacji. Proces ten może  jednak chwilę potrwać, zatem warto uzbroić się w cierpliwość. Nasza praca to pasja, którą zarażamy, dlatego jesteśmy przekonani, że nawet dłuższy proces tworzenia logotypu nie doprowadzi Cię do frustracji.

Możesz mieć pewność, że ostatecznie będziesz bardzo zadowolony z uzyskanych materiałów i z pewnością nie doświadczysz wyrzutów sumienia spowodowanych tym, że proces nie należał do najszybszych.


ZAPROJEKTUJ LOGOTYP Z NASZĄ AGENCJĄ INTERAKTYWNĄ

W naszej warszawskiej agencji, tworzymy wyłącznie unikalne projekty. Robimy je od zera. Ty  przekazujesz nam informację o tym, czym się zajmujesz i co Cię wyróżnia, a my „szyjemy” z tego logotyp, który pozwoli zaistnieć Ci na konkurencyjnym rynku. 

Projektowanie logotypów to nasza codzienność, dlatego możesz być pewny, że zadbamy o:

  • KOLORY: ich odpowiednią ilość oraz dobór barw – w tym przypadku więcej nie znaczy lepiej.
  • TYPOGRAFIĘ:  dobierzemy krój, odpowiednio połączymy różne rodzaje fontów, ale bez przeładowania.
  • UMIAR: zrobimy wszystko, aby w logotypie nie było żadnych zbędnych elementów.
  • WYGLĄD: niezależnie, czy będzie małe, duże, kolorowe lub jednobarwne – będzie czytelne i zrozumiałe dla ostatecznego odbiorcy.

Pamiętaj, że ślepe podążanie za trendami – w tym przypadku może nie być najlepszym rozwiązaniem. Dlatego stawiamy na projekty ponadczasowe, dopasowane do charakteru Twojej działalności, tak aby wyróżnić Cię z tłumu. Zaufaj nam, a bezpiecznie przeprowadzimy Cię przez cały proces tworzenia Twojego logotypu


KSIĘGA ZNAKÓW. CO ZOSTAWIMY W TWOICH RĘKACH?

Po skończonym projekcie dostaniesz od nas pełną wersję księgi znaków, w której opiszemy dokładnie jak zbudowany jest Twój nowy logotyp. Co się w niej znajdzie? Przede wszystkim będzie to:

  • Pełna koncepcja budowy logotypu – geneza jego powstania, konstrukcja znaku.
  • Podstawowa wersja znaku oraz alternatywna propozycja logotypu.
  • Dobór oraz opis możliwości konfiguracji kolorystycznych
  • Minimalny rozmiar oraz informacja odnośnie skalowania.
  • Typografia.
  • Rekomendacja tła oraz informacje o tłach zakazanych lub nierekomendowanych.
  • Pola ochronne.

Więcej, o różnych rozwiązaniach projektowych znajdziesz w zakładce projektowanie graficzne oraz w naszym portfolio. Koniecznie skontaktuj się z nami, a opowiemy Ci szerzej o naszych możliwościach współpracy oraz wstępnie omówimy Twoje oczekiwania, co do projektu. Nie czekaj i daj się poznać swoim przyszłym odbiorcom oraz zaskocz konkurencję. 

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: