Landing page

IDEALNY LANDING PAGE

  • jest UX-ową perełką,
  • zawiera jasny komunikat,
  • ma widoczne i maksymalnie krótkie formularze.


WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO LANDING PAGE

Planując budżet na działania marketingowe w sieci, zawsze zakładamy efekt jaki ostatecznie chcemy osiągnąć. Może on być bardzo różny: od bezpośredniego zwiększenia sprzedaży, przez pozyskanie nowych użytkowników, kończąc na dotarciu do obecnych klientów z nową ofertą lub usługą.

Nakreślone założenia można realizować na różne sposoby:

  • dobierając odpowiednie słowa kluczowe w AdWords,
  • tworząc atrakcyjne banery (display),
  • rozpętując szum informacyjny (buzz) w sieciach społecznościowych (np. Facebook, Twitter).

Na samym końcu, chodzi jednak o to, żeby użytkownik po kliknięciu w odpowiedni przycisk, trafił na stronę na której będzie mógł przeczytać informacje, których szuka. Jego oczom powinien się więc ukazać profesjonalnie przygotowany landing page (strona docelowa).


KODEKS LANDING PAGE

Wiemy, że aby landing page był skuteczny (czyli aby konwertował) musi zachęcać użytkowników do realizowania celów jakie zostały przed nimi postawione. Może to być np. zostawienie adresu e-mail w formularzu kontaktowym, skorzystanie z chata na stronie lub po prostu zakup produktu. Im więcej wykonanych przez użytkowników zakładanych działań tym tzw. współczynnik konwersji jest większy.

Znamy zasady projektowania skutecznych, estetycznych, responsywnych kreacji „landingów”, a dzięki naszej platformie do badania zachowań użytkowników Analyzeo, jesteśmy w stanie nieustannie je ulepszać zwiększając konwersję Twojego landing page.

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: