alterpress faq

alterpress

  • Czy Wasz sklep jest dedykowany?

  • W jakiej technologii tworzycie sklepy internetowe?

  • Czy jest jakiś szybki sposób na przekazanie Wam informacji dotyczącej tego co chciałbym, żeby znalazło się w moim sklepie?

  • Jeśli okaże się, że chcę żeby mój sklep zawierał skomplikowaną mechanikę i elementy, których nie posiada większość sklepów, to czy będę musiał sam przygotować dokumentację funkcjonalną, żeby Wam o tym opowiedzieć?

  • Często w komunikacji piszecie Sklep internetowy „powered by alterpress”? Czym jest alterpress?

  • Jak długo trwa stworzenie przez Was sklepu internetowego?

  • Na Waszej stronie nie mogę znaleźć informacji ile kosztuje sklep, dlaczego?

  • W jakim modelu rozliczeniowym sprzedawany jest sklep?

  • Płacę Wam za sklep internetowy – czyli co właściwie kupuję?

  • Z kim będę kontaktować się w trakcie trwania projektu?

  • Czy będziecie chcieli jakoś podpisać swój projekt lub umieścić go w swoim portfolio?

  • Nie przewiduję, ale czy będę miał w razie „co” możliwość przekazania rozwoju sklepu innej firmie?

  • Czy sklep będzie aktualizowany i co przez to rozumiecie?

  • Czy aktualizacja sklepu jest darmowa?

  • Czy CMS umożliwia mi wyłącznie zarządzanie treścią strony?

  • Czy nauczycie mnie posługiwać się CMSem i zarządzać sklepem?

  • Jak bardzo rozbudowane jest narzędzie do edycji strony?

  • Czy sklep objęty jest gwarancją powdrożeniową?

  • Czy istnieje możliwość rozbudowy sklepu po jego wdrożeniu w dowolnym momencie?

  • Czy istnieje możliwość przetestowania nowych funkcjonalności, które mają trafić do sklepu zanim skorzystają z nich użytkownicy?

  • W jakim modelu rozliczeniowym sprzedawane są dodatkowe funkcjonalności i/lub moduły?

  • W internecie można przeczytać, że projekty digitalowe, w tym sklepy objęte są często usługą SLA, co to jest?

  • Czy jeśli nie zdecyduję się na SLA jest możliwość jednorazowego oderwania Was od bieżącej pracy poprzez zlecenie Wam działań interwencyjnych?

  • Skąd będzie wiadomo, że serwer lub projekt nie funkcjonują poprawnie, czy monitorujecie to jakoś?

  • Czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji?

  • Na jakie dodatkowe koszty muszę się nastawić po wdrożeniu sklepu na Wasz serwer?

  • Czy instalacja certyfikatu bezpieczeństwa w sklepie jest konieczna?

  • Jak poznać czy strona jest zabezpieczona certyfikatem SSL?

  • Gdzie mogę zobaczyć Wasze realizacje sklepów?

  • Czy istnieje możliwość wdrożenia przez Was sklepu na wskazany przeze mnie serwer?

  • Czy istnieje możliwość, żeby mój administrator serwerów wdrożył projekt na mój serwer?

  • Czy po wdrożeniu projektu na mój serwer możecie realizować utrzymanie w zakresie serwerowym (powdrożeniowe usługi serwerowe)?

  • Czy silnik alterpress jest regularnie rozwijany?

  • Czy znacie się na branży, w której prowadzę działalność?

formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz. Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Plik

Informujemy, że Twoje dane osobowe wskazane w wypełnionym formularzu kontaktowym są przetwarzane przez Administratora – spółkę Alterpage sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadnionego interesu Administratora polegającego na nawiązaniu kontaktu i realizacji zgłoszonego przez Ciebie wniosku, zgodnie z jego treścią i zakresem. Szczegółowe informacje dot. przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

*

Pola obowiązkowe