Audyty stron internetowych

ZDECYDUJ SIĘ NA AUDYT STRONY INTERNETOWEJ

Być może jesteś w internecie „od zawsze”, a może stawiasz w nim swoje pierwsze zawodowe kroki. Niezależnie od tego, masz prawdopodobnie sporą świadomość, jak ważne w budowaniu biznesu online jest to, w jaki sposób oraz co, masz umieszczone na swojej stronie www lub w sklepie internetowym. Bardzo możliwe, że w ostatnim czasie zastanawiasz się nad tym, co zrobić, aby Twoja witryna działała sprawniej, wspierając w ten sposób sprzedaż oraz wizerunek Twojej firmy. Bardzo prawdopodobne jest również to, że od jakiegoś momentu odnosisz wrażenie, że Twoja strona nie jest w pełni funkcjonalna i przyjazna dla użytkownika. Ciężko jednak w sposób obiektywny, samemu ocenić swoje działanie na tym polu. Dlatego warto postawić na dedykowany audyt stron internetowych. 


CZYM JEST AUDYT STRON INTERNETOWYCH I DO CZEGO JEST CI POTRZEBNY?

Audyt stron www to jasno określony szereg działań, który pozwoli na ocenę jej funkcjonalności, efektywności, czy też użyteczności dla ściśle określonej grupy odbiorców – czyli Twoich klientów.  Audytowi stron www mogą podlegać takie elementy jak, pozycjonowanie strony, jej intuicyjność, wygląd i estetyka, sposób przekazywania informacji, zawartość reklam. 

Nasza warszawska agencja digital rekomenduje przeprowadzenie inspekcji strony przede wszystkim w momencie:

  • Kiedy zaczynasz tworzyć nową stronę internetową (ponieważ formuła starej już się wypaliła).
  • W sytuacji, kiedy rozważasz przeznaczenie budżetu na promocję swojej działalności i chcesz mieć pewność, że nie będą to zmarnowane pieniądze. 
  • Podczas wyboru nowej agencji reklamowej lub w celu sprawdzenia tej, z którą obecnie pracujesz. 

Dzięki audytowi strony www nasza warszawska agencja interaktywna zadba o Twoich użytkowników, poprawimy współczynnik odrzuceń oraz dostosujemy Twoją stronę do wymagań Google – wszystko po to, aby można było łatwiej Cię znaleźć.




KTÓRY AUDYT JEST NAJLEPSZY DLA TWOJEJ FIRMY?

Nasza organizacja zajmuje się głównie audytem stron internetowych pod kątem trzech aspektów, które można podzielić w następujący sposób:

  • Audyt SEO (Search Engine Optimization): aby Twoja strona była odwiedzana przez użytkowników, powinna być widoczna pod frazami, które są wpisywane podczas wyszukiwania w Google. Żeby osiągnąć ten cel, należy sprawdzić kilka obszarów, które są typowe dla tego działania i za niego odpowiadają. Są to m.in.: struktura strony oraz linkowania wewnętrzne, indeksacja w wyszukiwarkach, widoczność dla gogle botów, dobór słów kluczowych, przyjazność dla urządzeń mobilnych, zastosowanie narzędzi analitycznych, czy też błędy techniczne. Ważny jest także dobór odpowiednich tematów, objętość tekstów oraz to, czy Twoja witryna wystarczająco wyczerpała daną tematykę. Przykładowo, może być to temat związany z doborem kolorów ubrań: jaki kolor ubrań wybrać do danego typu sylwetki? Jaki Kolor pasuje do danej karnacji skóry i kolorów włosów? Czy kolor może wyszczuplić? Czy kolor ubrań może nas postarzać? Chodzi o to, aby stworzyć obraz Twojej firmy jako eksperta w danej dziedzinie.

  • Audyt UX (user experience): User experience jest związane z odczuciami towarzyszącymi podczas korzystania przez użytkownika z Twojego portalu lub sklepu. Jest to więc wszystko co sprawia mu radość (np. łatwe znajdowanie produktów),to co go denerwuje (np. zbyt małe przyciski) i to co jest dla niego obojętne (np. kolor Twojego logo).

    W audycie stron www zwracamy uwagę przede wszystkim na to, co należy poprawić, żeby dostarczać jak najwięcej pozytywnych wrażeń, tak by użytkownik chciał do Ciebie wrócić. Czym innym jest z kolei badanie poziomu User Interface, który polega na ocenianiu procesów wchodzenia użytkownika w interakcje za pomocą dostępnych funkcjonalności.

  • Audyt e-commerce: konkurencja w e-handlu rośnie nieustannie, dlatego ważne jest, żeby cały czas trzymać rękę na pulsie i przede wszystkim słuchać swoich klientów, ale także podpatrywać to o czym nie mówią. W ramach audytu e-commerce wykonujemy więc badania użytecznościowe pod kątem UX jak również SEO, ponieważ interesuje nas czy Twoja oferta jest dostępna dla użytkowników, którzy jej poszukują.

Skontaktuj się z nami i sprawdź jak wiele możemy Ci zaoferować. Więcej propozycji współpracy znajdziesz w zakładce rozwiązania dedykowane.

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: