Kampanie sms-owe i mailowe

KAMPANIE SMS, EMAIL TO

  • niski koszt kampanii,
  • bezpośredni kontakt z klientem,
  • wysoka współczynnik otwarcia (Open Rate),
  • szybki czas reakcji odbiorcy na otrzymaną wiadomość.


LICZBY MÓWIĄ PRAWDĘ

Wyznajemy zasadę, że stosunek odbiorców do reklamy ewoluuje wraz z nowymi trendami. Mobilne kampanie SMS to jedna z najbardziej nowoczesnych i najszybciej rozwijających się form marketingu Są świetnym narzędziem do komunikacji i utrzymania dobrych relacji z klientami. Istotnym walorem takiej formy reklamy jest bardzo wysoki poziom skuteczności przy jednocześnie niskim koszcie kampanii.

Kampanie SMS-owe umożliwiają bezpośrednie dotarcie do klienta w bardzo krótkim czasie. Konkretny, treściwy przekaz trafia do niego natychmiast, bez względu na to co w danej chwili robi i czy aktualnie znajduje się przed ekranem komputera. Faktem jest, że to nie komputer, a telefon komórkowy jako niezbędne akcesorium codziennego użytku, mieści się w każdej kieszeni i nawet najmniejszej damskiej torebce.

W 2012 ze smartfonów korzystało około 25 procent Polaków, natomiast w styczniu 2013 już 33 procent. Trend ten jest wzrostowy co potwierdzają liczby z początku 2015 kiedy było to prawie 60 procent mieszkańców naszego kraju. Obecnie, prawie 70% Polaków posiada smartfony. Te dane precyzyjnie udowadniają, że nowoczesny telefon komórkowy jest powszechnie dostępnym akcesorium, nie tylko wśród młodych ludzi.



SMS I EMAIL - W JEDNOŚCI SIŁA

Stwarza to ogromny potencjał na dotarcie z ofertą o wiele skuteczniej niż w przypadku informacji wysyłanych np. za pośrednictwem maila. Potwierdzają to zresztą dane, mówiące o tym że poziom oddziaływania mailingów spada. Użytkownicy uodpornili się na maile od „Twojej przyjaciółki” lub „Atrakcyjnego sprzedawcy”.

Mobilne kampanieSMS pozwalają na precyzyjne mierzenie wyników, są również znakomitym uzupełnieniem innych kanałów komunikacji. Planując mobilną kampanię reklamową starannie przygotowujemy grupę odbiorców, uwzględniając ich wiek, płeć, lokalizację, a nawet zainteresowania.

Z powodzeniem integrujemy kampanie mobilne z kampaniami mailowymi, konkursami, loteriami, programami partnerskimi, e-magazynami czy dedykowanymi sklepami internetowymi.

Możliwości personalizacji treści i dokładne umiejscowienia kampanii w czasie, pozwalają na efektywne zaplanowanie kampanii reklamowej oraz wsparcie strategicznych działań firmy.

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: