eCommerce

Interaktywne e-magazyny

INTERAKTYWNY MAGAZYN TO:

  • możliwość wysyłki spersonalizowanego adresu URL,
  • skuteczne pozycjonowanie najważniejszych dla firmy produktów,
  • możliwość pełnej integracji z dedykowanym sklepem internetowym,
  • możliwość umieszczania filmów, które ożywiają prezentowany produkt,
  • aktywny content, który przyciąga w skuteczny sposób uwagę Internauty,
  • możliwość umieszczenia mini gier, quizów i innych interaktywnych rozwiązań,
  • możliwość umieszczania reklam partnerów handlowych linkujących do ich stron (tzw. product placement),
  • pełna analiza danych: czas spędzony przez użytkownika na slajdzie, średni czas spędzony przez użytkownika na slajdzie, ilość wyświetleń danego slajdu, ilość kliknięcia w danym slajdzie, ilość kliknięć w dany popup, informacja ile razy dany produkt był włożony do koszyka, informacja czy opis danego produktu został przeczytany, statystyka odtwarzania filmów, integracja magazynów interaktywnych z platformą Analyzeo dającą dostęp do takich narzędzi jak heat mapa, click mapa i scroll mapa,
  • możliwość podpięcia unikalnego CRM, możliwość podpięcia narzędzi marketing automation.




ZASKOCZ SWOICH KLIENTÓW CONTENT MARKETINGIEM JAKIEGO JESZCZE NIE BYŁO

Interaktywne e-magazyny to prawdziwa rewolucja w świecie content marketingu. Zachwycają swoją innowacyjnością oraz wzbudzają zainteresowanie niestandardową formą i wyjątkowym designem. Wiele firm, chce w ciekawy sposób opowiedzieć o swoich produktach, ale klasyczna formuła cyfrowego magazynu w postaci pliku PDF odeszła do lamusa. Jeśli jesteś zainteresowany wydawaniem e-magazynów, czasopism on-line albo gazetki promocyjnej on-line, to jest to idealne rozwiązanie dla Ciebie.


INTERAKTYWNY CONTENT

Magazyn interaktywny dzięki swojej unikalnej formie pozwala nie tylko zaprezentować produkt, ale też daje możliwość opowiedzenia w ciekawy sposób całej jego historii. Taki zabieg pozwala wytworzyć emocjonalną więź z naszym klientem, co bardzo mocno wiąże się ze wzrostem sprzedaży. Najbardziej rozpoznawalne marki na świecie takie jak Coca-Cola czy Apple już dawno nie sprzedają w reklamach swoich produktów, tylko pozytywne emocje, które towarzyszą klientom podczas zakupów. Magazyny interaktywne dają nam możliwość prezentowania treści przy pomocy filmów, plików dźwiękowych, animacji, gier czy nawet spaceru wirtualnego 3D, dzięki czemu nasze produkty nabierają życia.



OPTYMALIZACJA

Magazyny interaktywne dzięki swojej wyjątkowej budowie wykorzystują znikome zasoby serwerowe. Jednym z zabiegów jaki zastosowaliśmy w celu optymalizacji jest tak zwana metoda lazy-loading, co w skrócie oznacza, że oglądając jeden slajd w tle automatycznie doładowują się slajd poprzedzający i następny.



INTEGRACJA E-MAGAZYNU ZE SKLEPEM INTERNETOWYM

E-magazyny można w pełni zintegrować ze sklepem internetowym, tak jak zrobiliśmy to w przypadku e-magazynu dla Polskich Linii Lotniczych LOT. Dzięki dwustronnej integracji ceny produktów w e-magazynie oraz sklepie internetowym nigdy nie będą się od siebie różnić. Zmiana ceny w sklepie spowoduje również automatyczną zmianę ceny w e-magazynie. Jeśli danego produktu akurat zabraknie w sklepie internetowym, klient w e-magazynie zostanie poinformowany o tym, że chwilowo produkt jest niedostępny. Jeśli któryś z produktów nie cieszy się w interaktywnym magazynie dużą popularnością wśród Twoich klientów, wtedy przy użyciu naszego autorskiego systemu CMS (Content Managment System) w łatwy sposób możesz wymienić produkty.



UNIKALNY CRM + MARKETING AUTOMATION

Najważniejsze jest to czego nasi użytkownicy nie widzą. Dzięki rozbudowanemu panelowi statystyk wiemy dokładnie m.in. który slajd był najczęściej oglądany, a także który produkt był najchętniej kupowany. Precyzyjna analiza e-magazynu oraz koszyka zakupowego pozwala stwierdzić, ile raz klient oglądał naszą gazetkę online. Takie informacje pozwalają na zaplanowanie kolejnych kroków, prowadzących do zwiększenia zaangażowania odbiorców i podniesienia sprzedaży.

Najlepiej wyjaśnić to na przykładzie. Jeśli widzimy, że Jan Kowalski oglądał magazyn 4 razy i za każdym razem oglądał sekcję drogich zegarków, a raz nawet dodał jeden z nich do koszyka ale z jakichś względów go nie kupił to co powinniśmy zrobić? Można założyć dwa scenariusze. Pan Jan chce kupić zegarek, ale cały czas się zastanawia czy ten, który wybrał jest tym właściwym lub cena jest trochę za wysoka.

Zakładając drugą wersję nasz autorski system CRM przydzieli punkty za poszczególne zachowania, a następnie wyśle odpowiednio spersonalizowaną ofertę. Pan Jan otrzyma zatem w wiadomości email unikalny link do e-magazynu z precyzyjnie dobraną propozycją cenową i produktową.



ANALIZA DANYCH

E-magazyny wysyłane są do odbiorców za pomocą spersonalizowanego linka, dzięki czemu wiemy dokładnie jak i ile czasu oglądali nasz magazyn. Taka wiedza niesie ze sobą ogromne możliwości w zakresie tworzenia spersonalizowanych ofert z preferowanym przez użytkownika asortymentem. Dodatkowo e-magazyny mają zaimplementowaną heatmapę oraz clickmapę z naszego autorskiego produktu Analyzeo, dzięki czemu właściciel e-magazynu dokładnie wie gdzie klikali oraz które artykuły czytali użytkownicy. Magazyn interaktywny sprawdzi się wszędzie tam, gdzie prowadzona jest sprzedaż produktu lub usługi, bez względu na branżę w której działa firma.



Zainteresowały Cię nasze kompetencje? Zapraszamy do kontaktu.

Formularz kontaktowy

Witam. Nazywam się
i kontaktuje się w sprawie .   Mój adres email to ,    a mój numer telefonu to
* pole obowiązkowe
Administratorem danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),ul. Alzacka 16/2 ("Spółka"). Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym w Spółce można się skontaktować pod adresem:inspektor@alterpage.pl lub korespondencyjnie: ul. Alzacka 16/2, 03-972 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji udostępnianych przez Spółkę działań marketingowych i usług własnych Spółki, stanowiącego tzw. prawnie uzasadniony interes Spółki - na podstawie art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji marketingowych dotyczących usług lub produktów innych podmiotów – w formie elektronicznej, telefonicznej lub papierowej, w zależności od wyrażonej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Administratorem danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),ul. Alzacka 16/2 ("Spółka"). Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym w Spółce można się skontaktować pod adresem:inspektor@alterpage.pl lub korespondencyjnie: ul. Alzacka 16/2, 03-972 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji udostępnianych przez Spółkę działań marketingowych i usług własnych Spółki, stanowiącego tzw. prawnie uzasadniony interes Spółki - na podstawie art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji marketingowych dotyczących usług lub produktów innych podmiotów – w formie elektronicznej, telefonicznej lub papierowej, w zależności od wyrażonej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies .
Akceptuję politykę cookies