CRM - zarządzanie bazą klientów

CRM TO

  • nowoczesny asystent sprzedaży,
  • szansa na nawiązanie trwałej relacji,
  • narzędzie do zarządzania bazą klientów,
  • możliwość wysyłania spersonalizowanych ofert.


ZADBAJ O SWOJEGO KLIENTA

CRM (Customer Relationship Managment) to narzędzie, które służy do budowania długotrwałej więzi z klientem. Badania pokazują, że warto dbać o utrzymywanie relacji, ponieważ lojalny klient ma największy udział w obrocie firmy (w Europie średnio 10% stałych klientów wytwarza 40% sprzedaży). Na rynku dostępnych jest wiele narzędzi CRM, z których niekoniecznie każde będzie pasowało do prowadzonego przez Ciebie biznesu. Dlatego przy wyborze należy zwrócić uwagę na kluczowe elementy lub wybrać rozwiązanie dedykowane, szyte na miarę.

Tak naprawdę wszystko sprowadza się do tego czego potrzebujesz. Wiele firm decyduje się niestety na rozwiązania szablonowe i bardzo szybko wpadają w niekończącą się spiralę problemów. Analogiczny problem występuje w dedykowanych sklepach internetowych i sklepach opartych na gotowych silnikach ecommercowych (np. Presta Shop). Niestety gotowe platformy rzadko skalują się do rosnących potrzeb firmy. Jedynym słusznym rozwiązaniem jest budowa dedykowanego spersonalizowanego CRM.




MARKETING AUTOMATION, CZYLI OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

CRM umożliwia zbieranie wszystkich informacji na temat aktywności klientów w Twoim e-biznesie. Będziesz wiedział dokładnie, np. co i kiedy klient kupował lubczym był zainteresowany. Mądrze zaprojektowany CRM można również połączyć z atrakcyjnym programem lojalnościowym, który przyczyni się do zwiększenia zysków i zaangażowania użytkownika, czyniąc go klientem.

Większość stałych klientów rezygnuje z dalszej współpracy, kiedy firma z którą współpracują zaczyna marnować ich czas. CRM daje możliwość zapisywania zgłaszanych problemów i zapytań klientów, dzięki czemu nigdy nie będzie on musiał przedstawiać kilka razy swojego problemu, a cała historia będzie dostępna dla wszystkich pracowników znajdujących się w systemie.

Dedykowany CRM połączony z narzędziem marketing automation, może zapewnić naszemu biznesowi skuteczny system rekomendacji produktów naszym klientom, możliwość zarządzania kampaniamimarketingowymi i mailingowymi, zarządzanie fakturami, dokumentami oraz resztą kluczowych procesów.

CRM sprawdza się w każdej branży, dlatego może on pomóc również Twojej firmie nie tylko w zwiększeniu obrotu, ale również w skuteczniejszym zarządzaniu.

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: