eMarketing

Adwords

ZALETY GOOGLE ADWORDS

  • opcja ustalenia konkretnej grupy odbiorców,
  • natychmiastowy efekt w wynikach wyszukiwania,
  • możliwość optymalizacji kampanii podczas jej trwania,
  • Twoja firma jest widoczna dla szerokiej rzeszy odbiorców.


GOOGLE, ZNASZ PRAWDA?

Firma, która nie informuje o swoim istnieniu za pośrednictwem internetu ma małe szanse na pozyskiwanie nowych klientów, a często również na przetrwanie. Rosnąca z roku na rok konkurencja w wielu branżach powoduje, że osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing wykorzystują wszystkie dostępne formy reklamy w celu wyróżnienia oferty. Oprócz pozycjonowania organicznego (SEO - search engine optimization),tworzeniu śmiałych kreacji, mailingów i innych dostępnych rozwiązań, nie sposób pominąć proponowanych przez firmę Google reklam AdWords. Powód jest prosty 96% wyszukiwań w polskim internecie odbywa się właśnie w wyszukiwarce Google. Jest one zatem bezkonkurencyjna jako źródło ruchu na Twojej stronie.




NAJPIERW AUDYT

Aby budżet na kampanię reklamową AdWords przyniósł efekt w postaci zwiększonej sprzedaży lub zapytań ofertowych należy przede wszystkim ocenić czy promowana strona www jest dobrze zaprojektowana. W tym celu wykonujemy audyt strony lub badania zachowań użytkowników. Na ich podstawie oceniamy czy istnieje konieczność zbudowania strony na nowo czy wyłącznie jej przeorganizowania.

Powyższe działania nie są obowiązkowe, ale nie ma nic gorszego niż zbudowanie kampanii AdWords i mówiąc potocznie „przepalenie” budżetu na nic nieznaczące wizyty przypadkowych użytkowników. Okazuje się wówczas, że albo nie mogli znaleźć tego do czego zachęcała ich reklama (kliknęli w link o zielonym plecaku, a wylądowali na podstronie o różowych termosach) albo layout strony skutecznie odepchnął ich od przeglądania treści.


CZAS NA KAMPANIĘ

Aby budżet na kampanię reklamową AdWords przyniósł efekt w postaci zwiększonej sprzedaży lub zapytań ofertowych należy przede wszystkim ocenić czy promowana strona www jest dobrze zaprojektowana. W tym celu wykonujemy audyt strony lub badania zachowań użytkowników. Na ich podstawie oceniamy czy istnieje konieczność zbudowania strony na nowo czy wyłącznie jej przeorganizowania.

Powyższe działania nie są obowiązkowe, ale nie ma nic gorszego niż zbudowanie kampanii AdWords i mówiąc potocznie „przepalenie” budżetu na nic nie znaczące wizyty przypadkowych użytkowników. Okazuje się wówczas, że albo nie mogli znaleźć tego do czego zachęcała ich reklama (kliknęli w link o zielonym plecaku, a wylądowali na podstronie o różowych termosach) albo layout strony skutecznie odepchnął ich od przeglądania treści.

Zainteresowały Cię nasze kompetencje? Zapraszamy do kontaktu.

Formularz kontaktowy

Witam. Nazywam się
i kontaktuje się w sprawie .   Mój adres email to ,    a mój numer telefonu to
* pole obowiązkowe
Administratorem danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),ul. Alzacka 16/2 ("Spółka"). Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym w Spółce można się skontaktować pod adresem:inspektor@alterpage.pl lub korespondencyjnie: ul. Alzacka 16/2, 03-972 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji udostępnianych przez Spółkę działań marketingowych i usług własnych Spółki, stanowiącego tzw. prawnie uzasadniony interes Spółki - na podstawie art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji marketingowych dotyczących usług lub produktów innych podmiotów – w formie elektronicznej, telefonicznej lub papierowej, w zależności od wyrażonej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Administratorem danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),ul. Alzacka 16/2 ("Spółka"). Z Inspektorem Ochrony Danych powołanym w Spółce można się skontaktować pod adresem:inspektor@alterpage.pl lub korespondencyjnie: ul. Alzacka 16/2, 03-972 Warszawa. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji udostępnianych przez Spółkę działań marketingowych i usług własnych Spółki, stanowiącego tzw. prawnie uzasadniony interes Spółki - na podstawie art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego, w tym kierowanych w wyniku profilowania, o ile użytkownik wyraził stosowną zgodę. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane również w celu przesyłania informacji marketingowych dotyczących usług lub produktów innych podmiotów – w formie elektronicznej, telefonicznej lub papierowej, w zależności od wyrażonej zgody. Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. W innych przypadkach dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom uprawnionym wyłącznie na podstawie przepisów prawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies .
Akceptuję politykę cookies