Adwords

ZALETY GOOGLE ADWORDS

  • opcja ustalenia konkretnej grupy odbiorców,
  • natychmiastowy efekt w wynikach wyszukiwania,
  • możliwość optymalizacji kampanii podczas jej trwania,
  • Twoja firma jest widoczna dla szerokiej rzeszy odbiorców.


GOOGLE, ZNASZ PRAWDA?

Firma, która nie informuje o swoim istnieniu za pośrednictwem internetu ma małe szanse na pozyskiwanie nowych klientów, a często również na przetrwanie. Rosnąca z roku na rok konkurencja w wielu branżach powoduje, że osoby odpowiedzialne za sprzedaż i marketing wykorzystują wszystkie dostępne formy reklamy w celu wyróżnienia oferty. Oprócz pozycjonowania organicznego (SEO - search engine optimization),tworzeniu śmiałych kreacji, mailingów i innych dostępnych rozwiązań, nie sposób pominąć proponowanych przez firmę Google reklam AdWords. Powód jest prosty 96% wyszukiwań w polskim internecie odbywa się właśnie w wyszukiwarce Google. Jest one zatem bezkonkurencyjna jako źródło ruchu na Twojej stronie.




NAJPIERW AUDYT

Aby budżet na kampanię reklamową AdWords przyniósł efekt w postaci zwiększonej sprzedaży lub zapytań ofertowych należy przede wszystkim ocenić czy promowana strona www jest dobrze zaprojektowana. W tym celu wykonujemy audyt strony lub badania zachowań użytkowników. Na ich podstawie oceniamy czy istnieje konieczność zbudowania strony na nowo czy wyłącznie jej przeorganizowania.

Powyższe działania nie są obowiązkowe, ale nie ma nic gorszego niż zbudowanie kampanii AdWords i mówiąc potocznie „przepalenie” budżetu na nic nieznaczące wizyty przypadkowych użytkowników. Okazuje się wówczas, że albo nie mogli znaleźć tego do czego zachęcała ich reklama (kliknęli w link o zielonym plecaku, a wylądowali na podstronie o różowych termosach) albo layout strony skutecznie odepchnął ich od przeglądania treści.


CZAS NA KAMPANIĘ

Aby budżet na kampanię reklamową AdWords przyniósł efekt w postaci zwiększonej sprzedaży lub zapytań ofertowych należy przede wszystkim ocenić czy promowana strona www jest dobrze zaprojektowana. W tym celu wykonujemy audyt strony lub badania zachowań użytkowników. Na ich podstawie oceniamy czy istnieje konieczność zbudowania strony na nowo czy wyłącznie jej przeorganizowania.

Powyższe działania nie są obowiązkowe, ale nie ma nic gorszego niż zbudowanie kampanii AdWords i mówiąc potocznie „przepalenie” budżetu na nic nie znaczące wizyty przypadkowych użytkowników. Okazuje się wówczas, że albo nie mogli znaleźć tego do czego zachęcała ich reklama (kliknęli w link o zielonym plecaku, a wylądowali na podstronie o różowych termosach) albo layout strony skutecznie odepchnął ich od przeglądania treści.

Formularz kontaktowy

Jeśli chcesz zrealizować z nami podobny projekt zadzwoń lub napisz maila, Możesz też skorzystać z formularza kontaktowego poniżej.

Nazywam się . Mój numer telefonu to . Mój adres mailowy to . Serdecznie proszę o kontakt.
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych, w tym wycofania wyrażonej zgody, możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl. Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu kontaktu i obsługi zgłoszenia. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Obiecujemy, że nikomu nie powiemy
  2. Będziemy robić drugiego fejsa czy coś innego? Opisz co Ci chodzi po głowie
  3. Określ czy mamy uzupełnić naszą lodówkę energetykami i przynieść piżamy do biura
  4. Obiecujemy, że nie będziemy wysyłać Ci spamu
  5. Będziemy dzwonić tylko w przyzwoitych godzinach
Administratorem Twoich danych osobowych jest AlterPage Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-972),przy ul. Alzackiej 16/2. We wszystkich kwestiach dotyczących ochrony danych osobowych możesz się skontaktować z wyznaczonym Przedstawicielem pod adresem e-mail: odo@alterpage.pl.Podane przez Ciebie dane osobowe będą przetwarzane w celu podjęcia, na Twoje żądanie,działań polegających na wycenie projektu przed zawarciem umowy. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych.

Dziękujemy za kontakt z nami.

Odezwiemy się tak szybko, jak to tylko możliwe.

Wiemy, że Twój projekt nie może czekać.

Przy okazji może rzucisz okiem na: